• Αξιολόγηση Πελατών

    Μια δυνατότητα αξιολόγησης πελατών είναι τα διάφορα συστήματα βαθμολόγησης.

  • Πληροφορίες

    Με βάση αυτά και τις πληροφορίες που έχουμε για τους πελάτες οδηγούμαστε σε συμπεράσματα για τις μελλοντικές τους κινήσεις.

  • RFMR

    Ένα από τα γνωστότερα μοντέλα αυτής της οικογένειας είναι το RFMR (Recency, Frequency, Monetary Ratio)

  • Αγορά Προϊόντος

    Η βασική ιδέα του μοντέλου είναι ότι οι πελάτες δεν παρουσιάζουν την ίδια πιθανότητα για την αγορά ενός προϊόντος και ως εκ τούτου, η διαβάθμισή τους.

  • Προβολή

    Θα επιτρέψει τη διαφοροποιημένη προσέγγιση τους ιδιαίτερα μέσω καταλόγων, διαφημιστικών εντύπων κτλ. ώστε να γίνεται ορθολογικότερος καταμερισμός των δαπανών προβολής (Hughes, 1994).

  • Βαθμοί Πελάτη

    Ξεκινώντας από μία αρχική αξιολόγηση/βαθμολόγηση, προστίθενται ή αφαιρούνται βαθμοί για κάθε πελάτη ανάλογα με τη συχνότητα και την αξία των αγορών του.

  • Πόντοι

    Όταν ένας πελάτης έχει πολλούς πόντους η επιχείρηση ξέρει ότι αξίζει να ασχοληθεί περισσότερο μαζί του.

  • Loyalty Point System

    Mε το loyalty point system οδηγούμαστε σε συμπεράσματα για τις μελλοντικές κινήσεις των πελατών.